Skip to main content

Leadgenerering

HVIL ALDRIG PÅ LAURBÆERNE OG HOLD ALTID DIN LEADGENERERING KØRENDE 

Leadgenerering

Det lyder måske smart og som en side i fremmedordbogen du ikke lige har fået læst, men det er faktisk et værktøj du behøver forholde dig til som virksomhed. Så hvad er leadgenerering egentlig? Leadgenerering handler om at tiltrække nye kunder ved hjælp af f.eks. udfyldning af kontaktformularer, tilmelding af nyhedsbrev eller download af content. Det handler altså for virksomheden om at indsamle kontaktoplysninger (leads) fra kunden, så man senere kan kontakte dem og potentielt gennemføre et salg. Formålet er mere praktisk, at få besøgende på din hjemmeside til at udføre en bestemt handling, som du har fri mulighed for at bestemme hvad er. Det er altid en god idé at være kreativ. 

B2B leadgenerering kan også forekomme, hvis man f.eks. leder efter samarbejdspartnere til ens ydelser, eller ønsker at sælge sine produkter mere specifikt til andre virksomheder og ikke kun privatpersoner. 

Snevagtens anbefalinger

Hos Snevagten har vi en travl hverdag, med fuld tryk på. Derfor er det også vigtigt at dette afspejles i vores leadgenerering. Man skal følge op på de leads man modtager. Og helst hurtigt. Derfor har vi gjort det til vores mission hos snerydderen.dk at henvende os til og tage brug af de kundeinformationer vi modtager inden for 24 timer. Dette mindsker risikoen for at kunden mister interessen eller måske henvender sig til en konkurrent i stedet.

Vi anbefaler derfor alle til at tage aktion så hurtigt som muligt og investere mandskabstid på at vende tilbage på henvendelser, da det på længere sigt resulterer i grønne tal på bundlinjen.