Skip to main content

UGE 49 VINDER MED OVER 500 BESØGENDE

500 besøgende på én uge

Jeg har tidligere præsenteret Snevagtens SEO-mand, Lauge Hybel. I sidste uge leverede han et helt fantastisk resultat – et resultat der går i Snevagtens historie!

Snevagten.dk fik nemlig så mange organiske besøgende, at uge 49 slog den næstbedste uge med over 500 brugere. Snevagten har aldrig haft så gode SEO-resultater før, og jeg har kun Organic Growth at takke. 

I alt fik snevagten.dk mere end 2.000 brugere på blot én uge. Alt sammen organisk. Et resultat vi er meget stolte af. 

Det betyder selvfølgelig ikke, at alle 2.000 brugere er konverteret til kunder. Tværtimod giver det folkene bag Snevagten endnu mere at arbejde med. Nu handler det om at gennemskue, hvordan vi kan holde brugerne på platformen. 

Kort sagt skal vi derfor gennemskue, hvordan vi kan skabe en kunderejse for brugerne, der får dem til at surfe rundt på siden. De skal ville blive på siden, kigge rundt på diverse faner og bruge vores prisberegner. Men hvordan får man brugerne til dette?

Der findes ikke et svar lige nu, men det er selvfølgelig noget vi skal have fundet ud af. 

Hvis jeg skal finde et eksempel på en hjemmeside der fungerer rigtigt godt, så er det Søstrene Grene. De er rigtig gode til at guide deres brugere rundt på siden, blandt andet gennem “relaterede søgninger” eller “dette købte andre også”. Man har også let til at blive inspireret på deres hjemmeside, da man konstant kan surfe videre til diverse faner. Helt uden at blive forstyrret i ens “flow”. 

Kender du nogle virksomheder, hvis hjemmeside fungerer rigtigt godt? Noget man kunne få inspiration fra?