Skip to main content

VI VED, HVOR KUNDEN ER I SALGSTRAGTEN

Kunden er altid i centrum

Når man skal arbejde med salg og nye kunder, er det essentielt at kunne vurdere hvor disse befinder sig henne i salgstragten. Hvis du presser for meget på med salg, og hvis kunden ikke er klar til dette salg, så får du en meget afvisende kunde. Så hvad gør du?

Som vi tidligere har offentliggjort, så bruger vi Pipedrive. Et system, som fungerer rigtig godt i vores salgsteam, og hvor samtlige data-punkter er tilgængelige. Platformen offentliggjorde for kort tid siden en ny feature – og den skal udnyttes!

Den nye feature, stages, gør det muligt for os at inddele kunderne i forskellige kategorier. Kategorierne giver os mulighed for at tilrettelægge vores tilgang til dem, sådan så vi indgår i dialog med dem, på den helt rigtige måde.

Stages skal bruges til at forbedre vores lukkeprocent, og forhåbentlig gøre vores dialog med kunden mere relevant for alle parter.

Snevagten glæder sig til at få implementeret værktøjet, og forhåbentlig se en forbedring hurtigt!

Hvad gør i, for at skabe de bedste forudsætninger for mulige kunder?