Optimering af ringesystemer
Driften er i fuld sving
En af vores indsatser for at optimere Snevagtens service er blandt andet ringesystemer. Telefonen er vores vigtigste redskab under driften, hvorfor det er vigtigt at det bare spiller. For når snevejret rammer, og kunderne ikke kan få fat på os, så får vi r*ven på komedie.
At have god kontakt samt relation til vores kunder er en af vores helt store mærkesager. For at sætte det i perspektiv skal du forestille dig, at dengang Snevagten i sin tid blev sat i søen stod jeg ene mand og koordinerede snerydning med kunder på mit privatetelefonnummer. Det var dengang man lagde beskeder efter tonen.
Hvorimod vi idag står med et fuldt funktionelt system, der gør os i stand til at registere os på ringelister og melde os ud grundet ferie, syge dage mm. samt viderestille kunden hurtigere og på den måde i sidste end bidrage til en hurtig og solid kontakt med vores kunder. Min varmeste anbefaler går til ipnordic A/S, som også var ude og undervise os i den mest optimale brug af systemet.