Skip to main content

TILTAG SKØNNER EN 30% FORBEDRING

SÅDAN SKABER VI FORBEDRING

Marketing og salg mercher! Et tiltag der har været længe undervejs, men aldrig har været en realitet. Ikke før nu. 

Marketing har siden opstarten været en selvstændig afdeling. Her har de skulle finde på nyt indhold hver uge. Dengang handlede det om, at få noget eksponering og skabe en kendskabsgrad. Nu skal marketing dog i højere grad fungere i samspil med salgsafdelingen, således det content der bliver lagt op, får endnu flere vinkler på arbejdet i Snevagten. 

For at dette kan blive en realitet, er marketing og salg nødt til at afholde et møde hver 14. dag. Her skal de spare med hinanden og berette om ting i pipelinen. Dette gør det nemmere for marketing, at følge med i salgsafdelingens planer. Ligeledes kan marketing berette salgsafdelingen om ugernes planlagte indhold. 

Møderne skal bidrage med, at gøre det opslået indhold relevant og aktuelt, samt at marketing får muligheden for, at inkludere flere fakta og gøre det mere salgsorienteret. Det ved jeg nemlig, at mange efterspørger og mange ønsker også tal bag vores tiltag. 

Det har i en lang periode været en drøm, at marketing skulle understøtte salg, og endelig er kompetencerne kommet, for at kunne eksekvere på dette. Målet er selvfølgelig, at vi på den længere bane kan få optimeret vores indhold, således endnu flere har lyst til at følge med.