Skip to main content

TILBUD PÅ 851.664 KR… FÅR VI DEN?

SPØRGSMÅLET ER VEL, OM VI FÅR DEN?

Hej og velkommen til Sneuniverset. Dette blogindlæg kan betragtes som værende version 3, eller opdatering 3, i en miniserie omkring hvad der startede som et kanvaskald. I har nu af to omgange fulgt med i mit kanvas-eventyr, som nu snart når til vejs ende. På nuværende tidspunkt befinder vi os i den del af processen, hvor tilbuddet skal sendes afsted. Det er altid her, man bliver mest nervøs. Har man nu afgivet den rigtige pris? Har jeg husket alle adresser? Går logistikken op? Der er mange spørgsmål der skal besvares, og man får aldrig rigtig ro i sjælen. I et forsøg på at komme lidt tættere på ro, ønsker jeg at overlevere ordren mundtligt først. Her får jeg nemlig mulighed for at gennemskue hvorvidt jeg skal jeg rette nogle ting til, inden jeg reelt får det sendt afsted.

ALTING GÅR IKKE SOM PLANLAGT

Som du kan se i videoen ovenover, så tager min kontaktperson desværre ikke telefonen. Han er faktisk taget på to ugers ferie, og er først til at træffe om 1,5 uge. Dette er aldrig godt nyt, når man er utålmodig af natur. Faktum er dog, at det ikke er noget jeg kan påvirke, men det ændrer selvfølgelig min tilgang til hele processen. Derfor må jeg tilgå min plan B, som indebærer Morten. Morten får nu lov til at færdiggøre tilbuddet og sende tilbuddet afsted til kunden. Ulempen ved denne metode er, at jeg ikke har mulighed for at “stikke en finger i jorden” og mærke situationen an. Mit tilbud kan derfor ramme fuldstændig forbi i forhold til kundens forventninger, hvilket aldrig er godt. Jeg ønsker nemlig at ramme så tæt på hvad kunden ønsker, for at få det bedste udgangspunkt for rette- og justeringsfasen. Nu bliver det selvfølgelig spændende, om vi overhovedet får kontrakten i hus. Jeg skal nok holde jer opdateret.
Har du ikke set de forrige videoer, kan du med fordel klikke på følgende links: Nummer 1: https://sneuniverset.dk/salgsaktivitet-i-coronatid/ Nummer 2: https://sneuniverset.dk/fik-vi-den/