Skip to main content

Snevagtens IT-platform 2.0 | Afsnit 182 |

Kundeplatform 2.0

I dagens afsnit befinder jeg mig i smilets by: Århus. Jeg befinder mig altid i Århus, når jeg skal noget fedt. Det er altid i netværksregi, når jeg skal til salgsmøde og i dagens afsnit er det for at udvikle kragsbækken til Snevagtens nye IT-platform. Jeg har indgået samarbejde med Modified Solutions, hvor jeg sammen med Nathalie skal til en to-dags session med Amalie, Jonas og Lasse, for at udvikle Snevagtens nye kundeplatform 2.0.

Tanker og idéer

Helt overordnet er vores tanker, at vi ønsker en simpel og let kundeplatform. Hvis der skal være fire “hovedknapper”, skal de hedde “økonomi”, “drift”, “kundeservice” og “brok”. Det er vigtigt at det er nemt, hvorfor “brok” egentlig bare er overskriften til den fane du skal til, hvis du vil brokke dig. Det gør det nemt for kunden at navigere rundt i. Vi drømmer også om blandt andet at lave hjælpe videoer, der kan hjælpe kunden i at navigere rundt på platformen og give kunden svar på de spørgsmål de eventuelt skulle have. Jeg arbejer ud fra “FAQ”-princippet, hvor vi helst skal give svaret på kundens problem med det samme. Det er samtidig vigtigt for mig, at vi ikke bare propper ting ind i platformen, for at gøre det. Der skal stadig være kundekontakt mellem kontoret og kunderne.