SNEVAGTEN: ET ALL YOU CAN EAT HOTEL | Afsnit 204 |

ET HOTEL

Jeg har, som tidligere nævnt, afholdt mange møder. 1 ud af 10 gange, får jeg ikke tilbudt noget at drikke. Også selvom jeg har brugt flere timer på transport. Det synes jeg er forkert. For mit vedkommende mener jeg, at det fortæller meget om en person eller virksomheden. Jeg kan ikke lade vær’ med at tænke tanken videre, for hvad vil det betyde når man har sig selv nærmest? Hvordan vil den kommende kunde reagere i sæsonen og i forbindelse med det efterfølgende samarbejde? Jeg mener, at det er de små ting der har betydning og kan gøre en forskel. Jeg mener, at man som vært skal agere, som var man tjener på et hotel.Måske “tjener” er for meget sagt. Dog mener jeg stadig, at man skal bestræbe sig på at give en følelse af, at man befinder sig på et hotel med all you can eat. Jeg har stor fokus på denne del, når jeg afholder møder på kontoret, eller der kommer gæster. Jeg mener, at hvis man har sig selv nærmest, så udsender man de forkerte signaler. Derfor mener jeg også, at det kan gøre en forskel, at tænke på sig selv.