SNERYDDERNES VÆRSTE MARERIDT | Afsnit 251 |

Åh nej..

Normalt ville de fleste virksomhedsejere tage imod en hvilken som helst form for kunde. Normalt plejer jeg heller ikke at være skeptisk. Det er dog heller ikke tilfældet denne gang, men.. Dagens kunde er et boligselskab med 12 ejendomme. Det lyder egentlig meget godt. Men det forholder sig ikke sådan med denne kunde. Disse ejendomme har nemlig en masse svalegange. Det er i sig selv et mareridt.

Svalegange

Ikke nok med at der er svalegange, så er der også huller i siderne. Det betyder, at når der bliver saltet, så flyver det egentlig væk igen så snart der kommer et pust. Det er selvfølgelig heller ikke normalt salt, men UREA. Jeg har dog fundet løsningen på problemet, en løsning jeg har prøvet før. Jeg stiller en saltbeholder med UREA, som beboerne har adgang til. På den måde kan beboerne selv drysse UREA på svalegangene, hvis det skulle ske at det blæses væk. Dette er en fordel for begge parter. For det første, så hjælper det mig med at få en lettere drift. Samtidig er det en fordel for kunden, idet vi kan lave en billigere løsning. Ellers ville det være sådan, at vi skulle ringe vores leverandører ud hver gang der havde været blæst på svalegangene. Det ville være meget tidskrævende for mig og leverandøren, samt dyrt for kunden. Denne form for løsning kan jeg indberegne i prisen og skrive ind i kontrakten.Denne løsning er samtidig en måde for mig, at undgå administrativt bøvl. Her kan du læse om min holdning til administrativt bøvl, samt se afsnit 228: https://sneuniverset.dk/jeg-gider-ikke-administrativt-boevl-afsnit-228/