Skip to main content

MIG ELLER SUPPORT?

SUPPORT VAR IKKE EN HJÆLP

At forberede sig som leder, kan tage lang tid – særligt når nye ting skal implementeres i firmaet. Det er vigtigt, at der er styr på dagsordenen, og at man kan besvare spørgsmål som dukker op undervejs. Dog kan det blive svært, når teknikken driller…

Jeg fik ovenstående video tilsendt, som jeg synes var meget sigende for processen når jeg forbereder mig. Prøv at forestille dig, at lignende komplikationer opstår hver gang du skal forberede noget – hvor lang tid bruger du ikke på at finde rundt i diverse systemer? Prøv at overveje mængden på en uge? På en måned?

Jeg synes selv, at det er vildt utjekket når man ikke har styr på tingene. Særligt når man skal undervise andre i noget. Derfor er det selvfølgelig vigtigt, at jeg har en god forståelse for det jeg skal snakke om – det kan dog til tider kræve en telefonopringning til kundeservice. 

Hvad gør du, når du skal forstå noget bedre? Learning-By-Doing? Kursus? Konsulenter? Support?