Skip to main content

KOMMUNIKATION OG SAMARBEJDE ER CENTRALT

SAMARBEJDE PÅ KONTORET

Snevagten har hen over årene ansat flere og flere medarbejdere, og har derfor ekspanderet en del på blot få år – udviklingen kræver dog noget af alle i firmaet! Læs med her, for at se hvad!

Når et firma bliver større og begynder at skabe decideret afdelinger, er det centralt at afdelingerne på kryds og tværs kan kommunikere og samarbejde. Hvis disse to elementer ikke er eksisterende, bliver den daglige arbejdsgang afbrudt. 

Heldigvis for Snevagten, er ovenstående ikke tilfældet. 

Tværtimod føler jeg faktisk, at der er en rigtig god kommunikation på arbejdspladsen, hvor både marketing, bogholderiet og salgsafdelingen bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen. 

Samarbejdet afdelingerne imellem afspejler ligeledes denne gode stemning, hvilket effektiviserer arbejdsprocessen for alle. Det er altså ikke nødvendigt at holde hinanden op på aftaler, og medarbejderne får hurtigt eksekveret på diverse opgaver. Dette havde selvfølgelig ikke været en mulighed, hvis afdelingerne havde et horn i siden på hinanden. Det ville højst sandsynligt resultere i, at afdelingerne nedprioriterede hinanden og ikke var villige til at hjælpe hinanden. 

Hvordan oplever du samarbejdet på din arbejdsplads?