Skip to main content

KVALITETSKONTROL SOM ADD-ON SERVICE

ØNSKER DU KVALITETSKONTROL?

For nogle måneder siden, lavede jeg et opslag på sociale medier, til en stilling jeg ønskede besat. Stillingen havde titlen “kvalitetskontrollør” og det udmønter sig nu i nogle add-on services, som kunderne har mulighed for at benytte sig af!

“Kvalitetskontrol” bliver ydelsen kaldt fremadrettet, og er noget kunderne frivilligt kan tilvælge til deres kontrakter. Kvalitetskontrol handler om, at vi gerne vil kunne dokumentere overfor vores kunder, at vi selvfølgelig yder et godt stykke arbejde. Det synes vi naturligvis, at vi hele tiden har gjort, så vores ydelse ændrer sig som sådan ikke. Det er kun vores dokumentation på vores arbejde. 

Som udgangspunkt vil det udelukkende være muligt i de største byer som f.eks. København og Århus. Målet er, at det er noget alle kunder skal have muligheden for – men på nuværende tidspunkt må vi starte i det små. Sådan er det (desværre) som oftest med ting, som man gerne vil teste af først. 

Ydelsen er ikke besat af en enkelt mand, men flere forskellige, bosat i de forskellige byer. Det er en nødvendighed, da en mand i København ikke vil have mulighed for at lave kvalitetskontrol på et stykke arbejde i Århus. Dette vil ikke kunne lade sig gøre, da både salt, frost, og den generelle glatførebekæmpelse vil være forsvundet inden personen kom frem til destinationen. Det vil naturligvis give et misvisende billede af den service der er udført.

Læs mere om Snevagten og dens ydelse på følgende link: Snevagten.dk