Skip to main content

KUNDENS BEHOV ER DET VIGTIGSTE

VI SKAL VÆRE HURTIGE; DET ER DET VIGTIGSTE

En ting jeg ved med sikkerhed er, at lige så snart der er faldet sne, der er frost eller bliver varslet om minusgrader i vejrudsigten, så ønsker folk tilbud på snerydning og saltning. 

I samme periode har vi som sagt stort fokus på driften, men derfor skal der altid være plads til nye kunder. Dog først, når driften er i orden. Men så får den også fuldt skrue!

Morten fortalte mig, at han var ude for, at en allerede eksisterende kunde ringede ind og ville have udvidet sin kontrakt med en ekstra plads. Hertil ringede Morten kort tid efter til ham der kørte en plads i nærheden. Morten kunne derfor fortælle kunden, at vi kunne være fremme om 3 minutter. Det er eksekvering der vil noget – og det er præcis sådan, jeg ønsker, det skal være med alle mine eksisterende og nye kunder. 

Jeg forsøger virkelig gennem hele sommeren at udvikle tilbud, forhandle kontrakter og besøge pladser. Samme mølle skal nye kunder igennem, som ringer midt i højsæsonen. Derudover skal vi også lave nye ruter, til dem der skal ud og køre. Så jeg gør mit bedste for at imødekomme alle nye henvendelser, hvor alt bare skal spille.