HOLD DIN KUNDESERVICE ENSARTET

VI SKAL HAVE KUNDESERVICE I VERDENSKLASSE

Vi dækker snerydning nationalt, men alt vores drift udføres på vores kontor i Rødovre. Det ser jeg mange fordele i. Det gør det muligt for os at have en kundeservice jeg kan stå inde for. En der er ensartet, og en som jeg altid kan have et overblik over.

Mange andre firmaer der tilbyder en national service, har ofte deres drift spredt rundt i landet. Her kan man komme i kontakt med en nogenlunde lokal medarbejder, hvis man har reklamationer eller spørgsmål. Det kan der selvfølgelig være fordele i, men jeg ser også mange ulemper med det. Som kunde skal man til at lede efter den rigtige medarbejder, det rigtige telefonnummer, og så kan der også forekomme i uregelmæssige niveau i servicen. 

Her i Snevagten er vores service og drift en dyd, derfor holder jeg min drift på et sted – der hvor jeg selv befinder mig. På den måde kan medarbejderne spare med hinanden, og jeg har hele tiden overblikket over hvordan det står til i hele landet. 

Hvad gør i?