Skip to main content

Året der gik | Afsnit 144 |

År 2018 – Christoffer Gade

Nu er det nytår igen. “Der er sket meget det seneste år”, hører man mange sige. Men hvad er der egentlig sket? Først og fremmest har jeg fået en lille pige, Nessa. Det har skabt meget glæde i min hverdag. Men selvfølgelig er det ikke altid nemt at have en lille i familien. Jeg har f.eks. ikke fået særlig meget søvn. Det har været hårdt, men jeg har taget i strakt arm og knoklet videre. Det har dog udviklet sig i, at jeg er blevet mere selektiv i forhold til mit arbejde og den tid jeg lægger i det. På den måde ender jeg ikke med mange “døde arbejdstimer” på kontoret. Et forsøg på at være mere effektiv på arbejdet. Jeg værner meget om min familie og det er vigtigt for mig, at jeg tilbringer meget tid sammen med dem. Derfor er det også noget jeg er nødsaget til at gøre, for at det kan lykkes.

År 2018 – Snevagten

I forhold til Snevagten A/S er der kommet flere ansigter (og hænder) til. Jeg har fået flere ansatte til forretningen og efterhånden rammer vi 4 fuldtidsstillinger fordelt på alle ansatte. Det er et stort skridt for Snevagten og noget der har hjulpet min forretning fremad. På et år har “familien” dermed udvidet sig på alle fronter, og dermed også sagt, at vi er nødsaget til at flytte kontor. Der er ikke længere plads til alle ansatte på samme tid. Jeg har i et tidligere afsnit taget jer med på denne søgen efter noget større, og hvad der definitivt ender med at ske, skal jeg nok give jer en update på i et senere afsnit. I forbindelse med kunder har jeg, som tidligere nævnt, afholdt en masse møder. Jeg har på den måde fundet ud af, at der er mange kunder på markedet. Jeg skal dog til at mærke mere efter, hvilke kunder jeg tager ind i forretningen. Denne “problemstilling” har udformet sig i en salgsstrategi, som jeg senere vil gå mere i dybden med. Det handler kort om, at jeg skal stå skarpere på markedet. Der er blevet lukket 350 nye lokationer, som afspejler den vækst firmaet har haft i 2018. Et sundt skridt i den rigtige retning. Dette har samtidig resulteret i den højere top- og bundlinje nogensinde leveret af Snevagten. Sneuniverset som platform har leveret over 100 afsnit, og har skabt et godt kommunikationsredskab, i et forsøg på at give Jer indsigt i branchen. Men faktisk bliver dette lavet om inden længe. Jeg ønsker at videreudvikle på denne, så det bliver endnu mere spændende at følge med. Dette hører i også mere om i det nye år.

År 2019 – det nye år

Jeg har en forventning om, at det kommer til at gå endnu bedre end det nogensinde har gjort før. Jeg ser blandt andet rigtig meget frem til mit samarbejde med SMILfonden, som efterhånden kommer tættere på et officielt samarbejde. Den nye salgsstrategi, som indbefatter at jeg afholder 110 møder inden 1. juni, står knivskarpt. Hvis jeg selv skal sige det, selvfølgelig. En strategi jeg har snakket længe om, og som efterhånden kan udledes. Jeg skal ud og prikke lidt til markedet. Jeg ser samtidig også frem til at afholde en masse arrangementer for dem der er involveret i min hverdag og jeg ser meget frem til det nye år. Jeg ønsker alle et godt nytår og så håber jeg, at vi alle ses i det nye år.