Skip to main content

Snevagtens salgsstrategi 2019 kommer til at sparke røv | Afsnit 168 |

Salgsstrategi

Salgsstrategien for 2019, blev lavet i december 2018. Nu er den endelig klar til at blive brugt i dagligdagen. Jeg vil forneden komme ind på nogen af de væsenligste ting, som jeg vil arbejde med i 2019. Helt specifik og konkret vil jeg ikke være, da der trods alt skal være noget efterladt til fantasien.

2019

Salgsstrategien indeholder blandt andet, hvordan jeg vil fastholde mine nuværende kunder. Den del startede jeg allerede på i oktober og når til sidste fase i april, hvor jeg vil afslutte opgaven. Jeg kan i denne forbindelse nævne, at jeg er en del af fastholdelses-processen, telemarketing er en del af den, og elementet “at afholdelse events” også er. Alt jeg kan bruge, vil blive brugt. F.eks. vil jeg gøre brug af nye kontrakter og gøre mere brug af kreditnota for dårligt udført arbejde. I forhold til nysalg, vil de eksisterende platforme fortsat blive brugt. i 2019 har jeg fokus på større sager, og vil værne mere om dem. Det handler grundlæggende om, at jeg i alle dele skal blive bedre som sælger. Samtidig vil behandlingen af mindre sager blive mere “automatiseret”, da jeg på den måde effektiviserer processen. Jeg kunne godt få flere sælgere på, som ville gøre arbejdet for mig. På den måde ville jeg have færre opgaver. Men det er jeg dog ikke interesseret i. I 2019 vil jeg afholde 120 møder, inden 1. juni. Salgsdelen skal helst være på cirka 3-3,5 millioner. Mest overraskende vil jeg fortsat blive ved med at sælge snerydning, og udelukkende snerydning.