Skip to main content

Der er ikke en kurve, der ikke går opad | Afsnit 167 |

Gode tal

I starten af hver måned, ved alle forretningsfolk hvad der skal ske. Rapportering. Sådan en dag står jeg overfor i dagens afsnit. Derfor sidder jeg sammen med Mie, firmaets bogholder, for at få styr på alle tallene. Heldigvis ser det rigtig fornuftigt ud. I forbindelse med rapportering, skal tallene også sendes til min bestyrelse. Derfor har jeg fået oprettet et nyt, og mere overskueligt, system. Førhen har jeg gjort brug af mit mail-system. Derfra ville jeg sende mine bestyrelsesmedlemmer en mail, hvori dokumenterne ville være vedhæftet. Det nye system er smartere. Her kan jeg uploade det dokument jeg ønsker, og så kan mine medlemmer kommentere på det, finde det i overskuelige systemer og så videre. På den måde er alt samlet i samme “arkiv”, og nemmere at finde frem igen, end hvis man skulle finde flere forskellige mailkorrespondancer frem. Hvad har du gjort, for at få styr på dine dokumenter?