Skip to main content

NYHEDSBREVE; GO/NO GO?

DET TESTER VI NU: NYHEDSBREVE 

Jeg tror ikke, at jeg er den eneste der kender følelsen af, at blive bombarderet med spam-mails, ligegyldige nyhedsbreve og intetsigende information. Alligevel tror og håber Snevagten på, at de nyhedsbreve vi sender ud, ikke bliver opfattet således. 

Vi er efterhånden ved at få eksekveret på Snevagtens nyhedsbreve, således vores kunder ikke er i tvivl om noget. Nyhedsbrevene er kommet i kølvandet af den ønskede onboarding-plan, hvor kunderne er i fokus. 

Som jeg har nævnt før, så har vi tidligere haft problemer med, at kunderne var i tvivl om hvorvidt de fortsat var kunde hos os. Problemet opstod idet kunderne ikke rigtigt hørte fra os, for “hvad skulle vi dog fortælle, når det var 30 grader udenfor”?

Frustrationen udmøntede sig derfor i halvhjertede mails til kunderne. Her fik jeg kort sagt tak og informeret dem omkring den kommende sæson. Nu skal der dog være en større plan bag. Vi skal have langt mere fornuftigt at sige til den enkelte kunde og vi skal være langt bedre til at informere om bl.a. forventet snevejr, den kommende sæson, problemer ift. COVID-19 og meget mere.

I Snevagten tester vi flere og flere ting af. Nyhedsbreve er ydermere en ting vi gerne vil forsøge at få implementeret i vores kundeflow. Jeg vil dog ikke blive “endnu en spam-mail” for kunderne. Derfor skal der en masse planlægning ind over opsætningen af dette.

Har du gjort dig nogle tanker omkring nyhedsbreve?