Netværk, netværk og oplæring :-) | Afsnit 37 |

Nye medarbejdere kræver oplæring

I dag følger i med, hvor der sker oplæring af vores to nyeste ansatte: Dianna og Niklas. Dianna og Niklas får forskellige arbejdsopgaver, og dermed skal de også oplæres i forskellige ting. Niklas skal hjælpe Christoffer med opfølgninger på tilbud, og Dianna skal overtage Nathalies arbejde, når hun går på barsel.

Dianna: Tilbud

Diannas primære arbejdsopgave kommer til at være tilbudskrivning og kundeoprettelser. I oplæringen af Dianna, har vi valgt at tage en ting af gangen. Hver gang hun har lært en ny ting, laver hun dette i et par dage, for at få det ind under huden. Det synes vi selv har været det bedste for os, og vi ønsker selvfølgelig at vores medarbejder får en god start på arbejdet. På nuværende tidspunkt (nov. 2017) har hun lavet meget kortmateriale og kontrakter. Christoffer har været meget på Fyn og i Jylland de sidste uger, hvilket har resulteret i meget tilbudsarbejde. I næste uge står den på introduktion til vores program, 360. Niklas skal dog have en anden opgave. Han skal nemlig i højere grad fungere som salgskonsulent, hvor han skal lave opfølgninger på vores tilbud. Det vigtige i oplæringen af Niklas er, at han får en ordentlig introduktion til kunderejsen. Det er vigtigt for han at kende til reglerne, vores kontrakter, hvordan vi laver kontrakter og så videre. Hvis ikke Niklas har et kendskab til forretningen, bliver det svært for ham at svare på spørgsmål fra kunderne. Dette ville selvfølgelig være et problem, hvis han fik et spørgsmål fra en kunde, og at han ikke kunne svare på det. Når han endelig er sat ind i processen, bliver han kastet ud på det. Se dagens afsnit af Sneuniverset i videoen ovenover, og se hvordan det gik ☝🏼

Kontakt

Snevagten A/S
Brandstrupvej 10
2610 Rødovre

Telefon: 3871 1700
Email: cg@snevagten.dk