Kundeservice er pisse vigtigt | Afsnit 188 |

Kundeservice generelt

Hvad synes jeg, er noget af det vigtigste for en virksomhed? Jeg må indrømme, at jeg synes kundeservice er noget af det mest afgørende for en virksomhed og dens fremtidige kunder. Jeg har selv været udsat for rigtig dårlig service. Det har været med til at gøre, at jeg helst ikke ville være kunde det sted. Det er afgørende, at jeg føler jeg kan få hjælp til det problem jeg har. Hvis ikke jeg har en følelse af, at mit problem kan løses – hvorfor skulle jeg så blive kunde? Alle kender til følelsen af dårlig kundeservice. Man bliver helt vildt frustreret. Så hvad skal man gøre, for at give kunderne den bedste oplevelse?

Kundeservice hos Snevagten

Grundet ovenstående problematik, har jeg valgt at lave en helt ny kundeplatform, således jeg kan give den bedste kundeservice til mine kunder. Jeg vil gerne undgå at give mine kunder en dårlig service. De skal føle, at jeg gør ALT i min magt for at løse deres problem. Det er af samme grund, at mine kunder er glade for mig. Netop fordi jeg altid forsøger at imødekomme og løse eventuelle problemer. Hvad gør Du, for at undgå sure kunder?