Den bedste formel i hele salgsprocessen

Vinterens følsomhed påvirker mest

Den formel jeg bruger allermest i mit virke er dækningsbidragsberegning, og jeg vil vove at påstå at det finder sted i stort set alle brancher, når der er tale om at finde den bedste løsning. Hvis ikke, vil jeg rigtig gerne høre fra dig, i tilfælde af du bruger en anden formel evt. mavefornemmelsen?

Det som påvirker vores variable er vinterens følsomhed, hvilket altid påvirker salget. 

I mine øjne kan alle lave et salg, udfordringen ligger i at formidle det bedste salg som tilgodeser os og ikke mindst kunden. For giver det ikke mening for kunden giver det i den grad ikke mening for os og vice versa. 

De forskellige scenarier bliver derfor den afgørende faktor, da de alle sammen skal gå op i en højere enhed. David har haft en god fornemmelse med det i lang tid, men det er altid godt at få mekanismerne på plads. Når det skal fremlægges for kunden kan vi derfor altid tilbyde prismodeller, som vi ved er et solidt grundlag for et godt samarbejde.