Skip to main content

4.000 MAILS PÅ ET DØGN

BLIVER BOMBARDERET I MAILS!

Årets første saltning skabte uro i Snevagten. Uro vi havde forventet, men som fortsat krævede al vores opmærksomhed.

Da vi saltede for et par uger siden, var der hen over morgenen og formiddagen kommet næsten 1.000 mails ind, og mens vi stod og snakkede havde vi modtaget yderligere 139 mails på blot 5 minutter. 

Tallene snakker for sig selv; Snevagten har travlt når først driften kører. 

Ovenstående tal er dog faktisk milde, taget historien i betragtning. Faktisk har Snevagten på én dag fået mere end 4.000 mails. Mails der omhandler alt fra manglende nøgler, forkerte ruter, manglende arbejde, for meget arbejde og kvitteringer på, at de udførende mænd har været ude og salte. 

Når disse dage indtræffer, bliver alt andet tilsidesat. Kundeservice og drift er alfa omega i Snevagten, og derfor er det vigtigt at alle henvendelser bliver håndteret. Dette er særligt vigtigt på dage, hvor frosten og snevejret fortsætter og hvor driften skal være i orden inden næste udkald. 

Heldigvis har vi en vagtplan i firmaet, hvor medarbejderne har mulighed for at hjælpe til, på dage det forventes at blive lange dage. Men mere om det senere. 

Hvad er din plan, når din hverdag bliver væltet?