Skip to main content

Status | Afsnit 19 |

STATUS PÅ SNEUNIVERSET!

Nu har vi efterhånden været igang med Sneuniverset i et par måneder. Spørgsmålet er dog: “Hvad skal vi bruge Sneuniverset til”?  Idéen med projektet var, at jeg skulle indtræde i rollen som ekspert. På sigt var planen derfor, at folk egentlig skulle komme til os, for at finde ud af hvad deres behov var. Folk ville måske føle, at de kendte mig lidt bedre, og derfor ville have en præference for Snevagten. Gennem videoerne vil vi vise, at vi er passioneret omkring snerydning. At det derudover er sjovt at lave, er blot en bonus. På nuværende tidspunkt (august, 2017) har vi produceret cirka 30 videoer. Disse videoer vil vi gerne markedsføre, på alle kanaler hvor vi tror at målgruppen befinder sig på (Facebook og hjemmesiden). En status lige nu er, at 250.000 mennesker er blevet eksponeret af markedsføringen, hvilket har kostet os cirka 5.000 kroner. 23.000 minutter er blevet vist, og lige nu har vi cirka 230 følgere på Facebook. Vi deler også videoerne via LinkedIn, men kun når det er relevant. Her får vi cirka 16-25.000 unikke visninger, mens vi på Youtube får 18.000 unikke visninger. YouTube er derfor ikke den store kanal, men bruges til at kunne vise videoerne på andre kanaler, som eksempelvis Sneuniverset.dk. Gør du dig nogle tanker om, hvor din marketing bliver eksponeret og for hvem?