Skip to main content

200+ RYKKERE PÅ EN SÆSON

IKKE FLERE RYKKERE

Jeg har svært ved at se, at det kan være svært at betale en regning. Når man køber en service, så skulle man mene at det var logik for burhøns, at man selvfølgelig betaler når fakturaen kommer. Det virker måske overraskende for nogen, men for mig er det egentlig meget simpelt? 🤷🏼‍♀️
 
For et par måneder siden valgte vi at fremskynde vores rykkerproces. Vi var trætte af, at vi skulle vente længe på vores penge og vi blev mere og mere frustreret. Derfor valgte vi at sende påmindelse 5 dage efter forfaldsdato gennem vores økonomisystem, Likvido 🙌🏼
 
Ved at fremskynde vores rykkerproces, tvinger vi kunderne til at udføre deres indbetalinger hurtigere, og på den måde får vi også bedre vilkår til at betale vores mænd i marken 💪🏼
 
Det kan være frustrerende at være ham der står og venter på pengene. Det er særligt frustrerende, når vi giver kunderne mulighed for at vælge deres egne betalingsbetingelser. På den måde skabes der også en (indirekte) forventning om, at betalingerne kommer inden for den ønskede betalingsbetingelse 😳
 
Hvad har du/dit firma gjort, for at undgå sene indbetalinger?