Skip to main content

Ja vi laver fejl, men vi retter altid når det er muligt | Afsnit 68 |

Hvordan retter vi til?

I dagens afsnit af Sneuniverset, fanger i mig efter et par vedvarende dage med snevejr. Det medfører som regel en masse administrativt arbejde på kontoret, da der oftest er reklamationer. Men hvad gør jeg egentlig, når disse forekommer? Når jeg får en henvendelse fra en kunde, forsøger jeg først at danne mig et overblik over hvad der egentlig er sket. Har vi glemt noget? Har vi overhovedet ikke været der? Kort sagt: Hvad er problemet? Når problemet er identificeret, ringer jeg til den leverandør der har pladsen. Her forsøger jeg igen at danne mig et overblik over situationen. Den typiske reklamation er, at leverandøren siger, at han har været der, mens kunden siger, at de ikke har været der. Som regel er der altid en forklaring. I dagens afsnit hører i, at der har været kontinuerligt snevejr, hvilket gør det svært at vurdere om man har været der eller ej. Når det er svært at bedømme, hvem der har ret, gør jeg ofte én ting. Jeg krediterer, således alle er glade. Kunden er glad, og leverandøren er ekstra opmærksom næste gang. Vil du se hvordan jeg tilføjer nye kunder i disse tider, så se dagens afsnit!