Skip to main content

2 ud af de 3 nævnte firmaer er i dag kunder :-) | Afsnit 45 |

Vi kæmper for alle vores kunder

Dagens afsnit af Sneuniverset starter ud med et opkald til vores kunde, Jim. Jim er kontaktpersonen til det tidligere tilbud vi sendte til Gladsaxe Handicap Tilbud. I har tidligere været med ude og se ejendommen, og som i har lagt mærke til, er det en kunde vi gerne vil have. Vi har en god kommunikation. Vi har sat nogle skarpe priser. Vi har kunder i omegnen. Derfor tror jeg også på, at det er en kunde vi kan vinde. Dog vinder man sjælendt en kunde ved udelukkende at sende et tilbud afsted. Man skal gerne lave opfølgningerne og have en åben dialog. At lave opfølgninger kræver næsten lige så meget, som at udforme tilbuddet. Især hvis man gerne vil tage sig god tid til hver opfølgning, og være godt forberedt. Det er tid jeg gerne tager ud af kalenderen. På den måde viser jeg, som sælger, at jeg er interesseret i den specifikke kunde. Hvis du vil se mere til min forberedelse i forhold til kunderne, kan du med fordel se dagens afsnit! Jeg skal nemlig besøge lidt forskellige kunder, med forskellige behov ☝🏼 Se hvordan jeg tackler det, og hvilke overvejelser jeg gør mig! ❄️